Search for a hostfamily in the USA (March-April 2008)

Hello!

My name is Christina
I’m a 17 year old german girl and my biggest dream is to live in the USA for some time.
My school offers a student exchange from 6th March 2008 up to 5th April 2008.
Unfortunately they found hostfamilies for only 10 pupils, so I have to find a host family on myself.

Therefore I search for a family in the USA who would take me for a month.
It would be fantastic if the family have a child (about 15-18 years old) because I have to go to school in the USA.

I will naturally pay the piper (for example foot, etc), flight and insurance is settled by my school.

By interest there could also be a reverse exchange. The child of my hostfamily could visit me in Germany in summer of 2008.

I would be very happy about your answers.
You can also write me an email (biancaberger@hotmail.de)

Yours sincerely, Christina


Mein Name ist Christina
Ich bin ein 17 jähriges deutsches Mädchen und mein größter Traum ist es, für eine Zeit in der USA zu leben.
Meine Schule bietet vom 6.März - 5.April 2008 einen Schüleraustausch in die USA an.
Leider wurden nur für 10 Schüler Gastfamilien gefunden, sodass ich nun selbst eine Familie finden muss, damit ich am Austausch teilnehmen kann.

Nun suche ich nach einer Familie in der USA, die mich für einen Monat aufnehmen könnte. Es wäre gut, wenn diese Familie ein Kind hätte (ca. 15-18 Jahre) weil ich in den USA auch zur Schule gehen muss.

Für die Verpflegungskosten werde ich selbstverständlich aufkommen, Flug und Versicherungen wird über meine Schule geregelt.

Bei Interesse könnte auch ein Rückaustausch stattfinden. D.h., dass das Kind meiner Gastfamile mich im Sommer 2008 in Deutschland besuchen könnte.

Ich würde mich sehr über Antworten freuen
Sie können mir gerne eine E-mail schreiben (biancaberger@hotmail.de)

Mit freundichen Grüßen, Christina