Search for a host family in and around London (for example Brighton, Hastings etc.)

Hey my name is Laura and I’m 17 years old.
Next year i would like to go to England , for 4 or 6 weeks, to improve my English.
I won’t only make holidays and live there, I also will working (mini job?)
So i am looking for a friendly family, where I can live and they can help me to find a job. And Maybe in the family there is someone at my age.

Hope somebody answers me :grinning:

Laura
(laura.amitrano@gmx.de)
……………………………………………………

Hey mein Name ist Laura und ich bin 17 jahre alt.
Ich möchte gerne im nächsten Jahr für 4 oder 6 Wochen nach England, um meine Englichkentnisse zu verbessern. Dort möchte ich dann nicht nur Urlaub machen und leben, sondern auch gerne arbeiten (Mini-Job?). Ich suche eine nette Familie, wo ich wohnen kann und die mir bei der Jobsuche helfen können. Vielleicht gibt es in der Familie auch jemanden in meinem Alter.

Ich hoffe jemand meldet sich bei mir :grinning:

Laura
(laura.amitrano@gmx.de)