Schweizer?

mhmm ich weiss nicht ob das hier der richtige ort ist, aber egal…

ich wollte nur mal fragen, ob es hier auch schweizer hat, die ein atj machen/gemacht haben/machen wollen? Wenn ja, wie läuft das mit Bewerbung und so?
Also, ich würde gern 08/09 in die USA gehen, besuche jetzt noch die 9. Klasse, also die 4. Bez. Im Sommer 07 komm ich dann an ne andere schule (gymnasium) und bei den meisten orgas muss ja der klassenlehrer irgendwas ausfüllen, und man muss zeugnisse etc. einschicken… wie geht das denn? kann ich mich erst bewerben, wenn ich in der neuen schule bin? der klassenlehrer den ich bekomme, kennt mich ja dann noch gar nicht…
hm, is vielleicht ein bisschen wirr geschrieben, aber ich hoffe trotzdem, dass jemand weiss was ich meine ^^

joa, dachte, ich frag mal hier ob jemand bescheid weiss, ansonsten ruf ich mal irgendwo an…

lg’s

Also,
So viel ich weiss, laufen die Bewerbungen in der schweiz nicht viel anders ab als in deutschland.
Lass die Unterlagen einfach von deinem Aktuellen klassenlehrer ausfüllen, denn die orga. will ja infos über dich und zwar über dich vor dem atj.
da ist es ja logisch, dass die orga diese infos nicht von deinem zukünftigen klassenlehrer erhalten kann da du ja erst, falls du das atj machst, 08/09 bei dem schule hast.
um dich noch zu bewerben würd ich mich an deiner stelle etwas beeilen. denn bis du nur mal ein termin füs interwiew hast und bis du dann die auszufüllenden unterlagen erhalten, geschweige denn ausgefüllt hast, wird noch eine menge zeit vergehen.

grüsse aus der schweiz

hm, wir haben uns falsch verstanden, glaub ich… ich möchte erst 08/09 gehen… will mich nur früh genug informieren :grinning: naja, also dann komm ich 07 auf die neue schule und man soll sich ja (meistens) bis spätestens ende januar oder so bewerben. und da ich mich nicht so auf den letzten drücker bewerben will, mach ich das ein bisschen früher (Sommer/Herbst) und dann hat das schuljahr ja gerade erst angefangen…
trotzdem danke für die antwort :slight_smile:

'tschuldigung…hab mich wohl verlesen. tut mir leid!

tja dann, wünsch ich dir viel erfolg bei der bewerbung!!:+1:

Hallo!

Ich komme aus der Schweiz, wohne im Kanton Aargau, und ich befinde mich im Moment in der Vorbereitung für ein ATJ 07/08.

Ich habe auch erst diesen Sommer an eine neue Schule gewechselt (neue Kantonsschule Aarau) und mich dann im Herbst definitiv für ein ATJ entschieden. Ich glaube das Verfahren ist nicht viel anders in der Schweiz als in Deutschland, es ist oftmals einfach ein wenig kleiner, da in der Schweiz nun mal weniger Leute leben. :grinning:

Es kommt drauf an, für welche Organisation du dich entscheidest. Bei manchen musst du dich schon sehr früh anmelden (z.B. EF), bei manchen erst später (z.B. YFU). Auch kommt es drauf an, in welches Land du gehen möchtest. Australien oder Neuseeland sind sehr beliebt, also ist eine frühe Anmeldung empfehlenswert:wink:

Es muss nicht unbedingt der Klassenlehrer etwas ausfüllen. Bei mir ist das z.B nicht der Fall. Ich gehe im Sommer mit into. Aber zwei kolleginnen von mir, die mit EF gehen diesen Sommer, die haben sich schon vor den letzten sommerferien angemeldet, also noch der alte Klassenlehrer. Aber meistens ist man schon in der neuen Klasse (ausser du bist wirklich superschnell). Das ist aber auch nicht so schlimm. Du wirst deinen neuen Klassenlehrer ja nicht gerade am ersten Tag damit überraschen. und nach einem Viertel Jahr kennt er/sie dich doch auch schon ein wenig. Du wirst dich wundern, wie schnell das geht.

Auf jeden Fall würde ich mich, wenn ich du wäre, zuerst mal nach einer geeigneten Organisation ausschau halten. Es gibt relativ viele, in der Schweiz zum Glück noch ein paar weniger als in Deutschland. Informiere dich über sie, lasse dir Prospekte zuschicken, informiere dich doch einfach mal allgemein, du musst noch nicht pressieren. Ich habe meine Bewerbung erst mitte Oktober abgeschickt.

Aber bei der Orga-Wahl würde ich darauf achten, eine nicht-kommerzielle zu wählen, d.h. eine nicht gewinn-orientierte. Von diesen hört man einfach besseres. Hole dir in der Berufsberatung das Heftchen von INTERMUNDO, das ist der Dachverband schweizerischer, nicht-kommerzieller Austauschorganisationen.

Ich hoffe, ich konnte dir ein wenig weiterhelfen…

Wenn du noch mehr wissen willst, oder einfach so diskutieren willst, kannst du mir ja zurückschreiben.

Viele liebe Grüsse

Corine

Hey du!
Ich bin auch aus der Schweiz, aus dem Kanton Zug und ich möchte auch 08/09 in die USA gehen…Ich suche noch die passende Organisation, doch ich denke ich melde mich bei into an.
Wegen den Noten…also ich würde einfach -wenn du dich schon jetzt bewerben willst- das letzte Zeugnis schicken…und wenn die Organisation dann reklamiert, dann kannst du die Situation ja erklären und ansonsten warten, bis du ein neueres Zeugnis hast!
Tja…das war meine Meinung dazu…und ich weiss, dass ich diesen Thread sehr spät gesehen habe, also hast du vielleicht schon eine Organisation gefunden…
Liebe Grüsse,
Janina

i bi ou vor schwiz u zwaar usem kanton bäärn. und i ha mis ganze bewärbigsprozedere scho hingrmr. wenn irgendöbbr öbbis wett wüsse, froget eifach=)

han gar ned gwüsst dass es no es paar anderi schwizer git da inne:D
also ich han mis bewerbigsgspräch au scho hinter mier (bi into) und bin momentan demit beschäftigt die ganze formular us z’fülle…aber ich mach das irgendwie ned soo gern…es sind soooo vil formular! naja…falls öpper en frag het, denn schribet eifach!
grüessli

wo här chömet dr de aui so?

Hey…
also ich chume usem kanton Zug, besser gseit us Cham! und ier?? wohii gönder is ustuschjahr und wenn?? ich gange nächscht summer für es jahr id USA…
grüessli

also ich antworte jetzt eifach mal…weiss ned a wer du die frage gstellt hesch!

Also am Uswahlgspröch frögeds di z.b. Wieso du das willsch mache? Wieso i das land? Hesch du s’gfühl du chasch guet mit heiweh umgah? Wie würdsch druf reagiere? Findsch schnell fründe? Chunsch guet us mit dinere familie? Was möcheder so mitenand?..
also es isch wirklich ned schwirig!! muesch der kei sorge mache…

ich han mich überhaupt ned vorbereitet und de typ het gseit ich redi sehr guet änglisch, obwohl ich det so ufgregt gsi bin, dass ich immer gstotteret han…

also: die sind alli nätt und du muesch eifach chli über dich, dini familiy, dini schuel, dini kollege usw. verzelle und denn chunt das scho guet!!
vil glück!
lg

i bi genau dr gliiche meinig wie d larissa. si frooge di vorauem werum du das wetsch. i ha mi bi ef beworbe bi agnoworde (i ha denn no id usa wöue) denn hani dr vrtrag scho ungschribe abr noni abgschickt gha. de hani mi für china entschide und dr termin bi afs o scho gha. schliesslech bini dür bekannti uf iE cho und mit dene goni iz ou=)

joo i würds dr scho empfäle…wenn wosch de eik dis ustuschjor mache und weisch scho chli bessr wohäre?

chunnt chli druf aa, wennde ines änglisch sprochigs land wosch, frogesidi scho churz öbis uf änglisch… abr ni viu und es isch meega eifach!

glg

mach das. was ppp isch chanidr ouni sooo genau erklääre. i weiss nume, dases es stipändium isch. auso bi däm bi ef, simr z viert xi, bi däm bi iE bini alei mitde eutere xi. dert hani scho 2 gspräch gha, eis beratigsgspräch und eis uswau und iz hani de no es dritts, wäge plazierig u soo. abr normalerwiis het me nume eis bewärbigsgspäch das ischs gliiche. wienn geisch du de?

mann i bi ouni soo guet ir shcueu…es chunnt ni nume uf das aa ke angst=) i bi gspannt wode am shcluss häregeisch…china chunnt ni in frog?

so wiet i weiss, bini gloub bis iz die einzigi. jo los geits warschindlech am 22.8.08

dumdidum xD gits irgendöppis nois bi oich? (:

heey…
ha findi echt voll kuuhl dass es da au na es paar anderi schwiizer hät…

ich hett denn grad emol e frog a diich und zwar wäg dinere orga…

also hät den die au es büro i de schwiiz…?? ich han eigentlich gmaint, ich heg alli organisatione vo de schwiiz scho gfunde… (afs, yfu, ef, sts, into, rotary) oder isch das nid soo…??

und chan mer sich denn au binre organisation bewerbe, wo gar keis büro i de schwiiz hät…?? also eifach z dütschland oder soo…?? kA^^

ah ja denn han i dich na wölle froge wieso du dich denn für china entschiede hesch, wo du jo zersch bi EF fürd USA agnoh gsi bisch…
also ich möcht eigentlich au id USA, das isch für mich irgendwie vo afang a klar gsi will i hald au nonig so gnau gwüsst han, was es alles für destinatione git…

und jetz bini total verunsicheret… lateinamerika wür mi au total reize, hald au will i spanisch so e schöni sproch finde… und denn hani denkt, ich mach das 2 IN1 programm vo EF USA/CostaRica…
aber jetz hani mich so chli für de osta aagfange z interessiere… und russland reizt mich total, aber da bringt mir hald d sproch vill weniger also englisch oder/und spanisch…
i han jetz eifach kei ahnig was ich söll mache und denn hani denkt, frog i mal öbber, wo nid grad i die typische ATJ länder gaht…

sorry isch jetz chli viiel ufzmal gsii aber ich wär froh, wenn du mier witerhelfe chönntisch…:worried:

liebi grüess us em kanton st. galle…

sonja

jaaa, der china verträter isch vor schwiz, und duet für aui ländr luege ir schwiz. auso es richtigs büro isches gloub ni, abr e verträtig giz sichr.

joo werum china? auso i finge china vor kultur här es angrs geils land und vorauem isch china soo viusitig. i gloube das macht de reiz us. du fingsch vor wüesti bisch zur grossstadt, vom traditionelle z bsp riis aabou bis zum moderne eifach aus. und das fingi mega interessant. ou d sproch isch für mi es mysterium, abr langsam lüftet sech das gheimnis immr me xD

jo spanisch isch sichr e mega schööni sproch. i lerns ou und es het e phase gää, woni uf panama hätt wöue, das wäri ou, wär ni das mit china no cho. i ha mi bi afs beworbe u dert panama aus ersti prioriät aagä. odr ischs äch honduras xi? i weises nümm. russland hanimr ou mau übrleit churz. i gloube dert bringt dr d sproch sehr viu, es öffnet dr gloub d tür zu viune slawische sproche (okee i bi do ni dr profi, abr e kollegin vo mir hets aus schwärpunktfach ir schueu und ishc häuuf begeisteret) es rede viu lüt russisch und wenns di reizt, würdi uf russland ga.
spanisch u änglisch hesch schnäu mau rächt guet glernt. lersches chli ir schueu geisch mau es baar wuche ines spanisch odr änglischsprächends land u de chasches scho ziemlech. i rede us erfahrig, bi 2mau imne 2 wüchige sprochufenthaut in ängland xi, das het mega viu brocht.

jaa liebi grüess usem kanton bäärn:D

übrigens i ha mega viu kollege wo im thurgou wohne. nöchi amriswiu und romanshorn. weisch wo das isch?

glg und i hofffe i ha dr chli chönne witrhäufe xD

luzia

heey mersii villmal…

ja ich han jetz gestern namol so im internet gluegt, halt au wege anderne länder z asie…
kA wieso, dass mich asie plötzlich so reizt, ich han vor es paar mönet überall nume nid nach asie wölle…^^
gester hani mal mini mum gfroget, wass sie den defo halte würdi, wenn ich es jahr nach russland wür goh und sie isch hellüf entsetzt gsiii…:worried: naja sie seit dass sig sicher vill z wenig interessant, d mensche siget unfründlich (zum teil) und ich söll doch in es wärmers land goh… uf jedefall isch si demit gär nöd iverstande… haha chani das mal abhake…:face_with_monocle:
aber mir hend ebe au verwandti in moskau, es wär au möglich dass ich mal i de ferie döthi flüge, wenni chli spare… moskau isch eifach e hammer stadt…
mal schaun…:grin:

jetz interessier ich mich eig. vorallem für d philippine und thailand und au na anderi asiatischi länder… uf de philippine isch hald de vorteil, abgseh devo dass alles insle sind (gail xD) dass a de schuele spanisch oder englisch unterrichtet wird und den lerni so e sprach grad au na…:grinning:
und thailand isch sicher voll interessant, vilicht au wägs em buddhismus, findi voll spanend…

ja übr china hani au mal nodenkt, es wär sicher interessant, halt ebe wills so vielsitig isch aber kA i bin hald mit de chinesische politik und so nid so ganz uf de gliiche höchi… mal schaun, vilicht schriib is denn au na uf uf minre länderliste…

wenn i mi nüm umentscheide, bewerbi mi dänn bi AFS für asie und da mue mer ja mehreri länder ageh… eig. würdi au genr mit YFU gah, aber da chammer ja ersch ab 16i uf asie und das bini denn hald nonig und i möcht num so lang warte…:wink:
usserdem reist mer döte ja zB nach thailand im mai oder nach japan im märz ab und ich han kei Ahnig wie das mit de schuel sötti gah…

hey chasch du mir sege, wenn das ich mich ech öbe bi afs bewerbe sött, das hesch ja du au gmacht…
also wenn ich unbedingt ines land wott, wos hald nid viel plätz git, mue mer sich scho vor de summerferie bewerbe…??
i glaub jetz würds bi mir ungefähr so usgseh:

  1. philippinen
    2.thailand
  2. china

ungefähr…^^

hey sorry ich schriib scho wider mal viel z vill…

wenn du in china bisch, schriib mir doch mal es mail, ob s dir gfallt und so und obs würsch empfehle… oder hesch du e homepage??
achja: sonjaroth@hotmail.com

ja i weiss wo romanshorn und amriswil isch, eig. i de nöchi vo mir, also ca 3/4 stunde… ich wohne im toggeburg a de grenzi zum appezellerland…
wo im kanton bern wohnsch denn du…??
also irgendwie im oberland odr im seeland…??
oh ich liebe bärndüütsch… i glaub i go mol uf bern und mache döte mis ustuschjahr, zum bärndütsch lerne… xD

okee vieli liebi grüesslii

sonja