I'm looking for an host family to improve my english skills in summer 2016!!

Hello :slight_smile:

I’m looking for an host family in summer vacation 2016. I’m 17 years old (in April 2016 - 18 Years) and live in Germany. At the moment I’m going to school in form 12. I want to improve my english skills and furthermore I want to meet some new people. I would like to visit a country where the humans speak english.
Do you have any contact to a girl, who have interest in it? or a Family? If you need an aupair, you will be welcome. Do not hesitate to write me!

Sincerely Carolin W.

Hallo:)

Ich suche eine Gastfamile für die Sommerferien 2016. Ich bin 17 Jahre alt (im April 2016 werde ich 18 Jahre) und ich lebe in Deutschland. Im Moment besuche ich ein Gymnasium und ich gehe in die 12. Klasse. Ich möchte gerne meine Englishkenntnisse verbessern und neue Menschen kennen lernen. Deswegen möchte ich am liebsten ein Land besuchen, wo englisch gesprochen wird.
Hast du Kontakte zu einem Mädchen oder einer Gastfamilie, die daran Interesse haben könnte? Ich bin auch bereit als Aupair zuarbeiten und Kinder zubetreuen und im Haushalt zuhelfen.
Bitte meldet euch.

Liebe Grüße, Carolin